miercuri, 26 decembrie 2012

BCR – gîndim la fel: imoral


N-am nimic cu băncile comerciale din România.

Şi când spun „nimic”, este chiar nimic: nu am nici un credit luat de la vreo bancă din lume şi, deci, nu am datorii care să mă facă să nu dorm liniştit.

Şi totuşi?
Am obiceiul de a privi la televizor şi unele calupuri publicitare. Aşa se face că, după vizionări succesive în ultimele luni ale publicităţii pentru serviciile Băncii Comerciale Române, m-am “autosesizat”. Este ceva profund malefic şi imoral în echipa lor de publicitate. Ceva care îi face să creadă că promovînd erotismul declarat, nici măcar aluziv, vor creşte profiturile BCR.
O reclamă recentă o punea pe soţie în postura de femeie înşelată, “picată” acasă pe nepusă masă, unde soţul o închide rapid pe amantă în dulap, apoi face pe naivul, neştiind “cu cine să facă banking”, un barbarism de zile mari!
Acum, mai nou, o jalnică imitaţie după celebra scenă din Basic Instinct, ameţeşte pe loc doi funcţionari BCR care, magnetizaţi de erotismul solicitantei, fac promisiuni frumoase, transpiraţi şi trăgînd de nodurile de la cravată.
Cînd foloseşti Basic instinct în speranţa că “banking-ul” tău astfel dezvoltat să ducă la creşterea profitului, care mai e diferenţa între tine, BCR, şi o locantă binecunoscută cu felinarul roşu de pe o stradă din Amsterdam?
În fond, am convingerea că scad atît profitul, cît şi prestigiul.
Recunosc, nici eu nu sînt un munte de moralitate, nimic din ce-i omenesc nu mi-e străin, totuşi, îmi apare clar faptul că o prostituată trebuie plătită, ţi-a furnizat servicii, mai ales de gentelmani ca şi cei doi transpiraţi de la BCR, aşa că vorbim de pierderi şi nu de câştig în cazul descris al celebrei Bănci româneşti.
Presupun că al treilea calup publicitar BCR, în pregătire, e mai bine înfipt în fabrica de profit a femeii, pardon, a băncii, atît de atente cu simţurile clienţilor. Oare le-a scăpat celor din PR gîndul că homosexualii pot fi un public ţintă numai bun pentru cei ce gîndesc la fel? Dar lesbienele n-or avea vreun card BCR? De ce să uitam de zoofilii cu conturi grase ori alte oratanii dispuse la Banking din orice poziţie…
Sursa foto: http://harbuz.wordpress.com  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu